LaiskaKakkiainen on mukavuudenhaluinen 35-vuotias nainen. Hän rakastaa kotona sisällä nyhjöttämistä ja mielikuvissaan suunnittelee, kuinka sitten taas huomenna ryhdistäytyy. Kovempi suunnittelemaan kuin toteuttamaan.
 

Aviomies sattui toteamaan jotain todella fiksua, minkä LaiskaKakkiainen on jo pitkään itse tiennyt, muttei ole halunnut itselleen tunnustaa. " Tuossa ei ole mitään järkeä ! " "Sinä syöt aivan liikaa ! " " Ihan naurettavaa tuo sinun laihduttaminen ! " " Tuo syöminen on jo ihan sairasta ! "
 

Kyllä, minä myönnän, että näin on. Painoni on noussut lyhyessä ajassa paljon. Helmikuussa painoin vielä 73-74 kg. Nyt painoa on vähintään 85 kg. Hirvittävää, eikö totta ? Pituuttahan minulla on vain 156 cm. Voin puolustella hieman, ihan vähän. Olen sairastunut sisäilmasta, homeista hyvin vakavasti ja jaksaminen on välillä tiukilla. Totisesti. Mutta se ei selitä sitä, miksi minä vaan syön enemmän kuin tarvitsisi.

Sairauteni takia minulle paras ruokavalio on gluteeniton, sokeriton ja vähähiilihydraattinen. Eli mauton, mauton, mauton :). No ei tosi, gluteenitonta leipää olen syönyt jo monta kuukautta, välillä hairahtuen tavalliseen. Ne ovat ihan hyviä. Pääsääntöisesti ruokavalioni ei tulisi kuitenkaan sisältää ylipäätään tuota leipää kovinkaan paljon. Sokeririippuvuuteni on ihan mahdoton. Olin tässä jo viikon ilman sokeria, mutta sitten aloin pikkuhiljaa luvata itselleni vähän suklaata ja sitten taas enemmän ja enemmän...

Palataan...